Ebben a cikkben mindent összefoglaltunk, amit tudni kell a garanciával és a szervizzel kapcsolatban.

  • 1.) Meddig érvényes a garancia?

    - A 10 000.- Ft feletti értékű Crystal Nails gépekre egységesen 1 év, egyes porelszívókra pedig 2 év garanciát adunk.


    - A 10 000.- Ft alatti értékű gépekre a termékszavatosság fogalma érvényes.

    A jótálláshoz képest a szavatosság esetében alapvető különbséget jelent, hogy ilyenkor a vásárlónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba oka a teljesítés időpontjában már fennállt, tehát ebben az esetben nem a forgalmazót terheli a bizonyítási kötelezettség.
    Ha a hibát a teljesítéstől számított 6 hónapon belül ismerte fel a fogyasztó, vélelmezni kell, hogy az már a teljesítés időpontjában is megvolt, vagyis ezen időn belül a forgalmazót terheli a bizonyítási kötelezettség. A vélelem csak az ellenkező eset bizonyításáig érvényesül, illetve akkor, ha az a dolog természetével vagy a hiba jellegével nem összeegyeztethetetlen.
    A bizonyítási költség alakulása is eltér a szavatossági igények esetében, hiszen ilyenkor ez nem a forgalmazót, hanem a jogosultat terheli.
    -
    A termék akkor hibás, ha nem felel meg a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    -
    A fogyasztó a hiba felfedezésétől számított legfeljebb 2 hónapon belül köteles a hibát a gyártóval közölni, ahhoz, hogy termékszavatossági igényre hivatkozhasson.
    -
    A termékszavatossági igény keretében a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a terméket javítsa ki, vagy - amennyiben a megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül a javítás nem lehetséges – cserélje ki.



    2.) Hogyan tudom a gépeket eljuttatni a szervizbe?

    Kizárólag Crystal Nails márkájú gépeket javítunk!


    A meghibásodott készüléket mindig a vásárlás helyére kell eljuttatni, így:

    - Amennyiben Ön József körúti üzletünkben vásárolta a terméket, úgy üzletünkbe;
    - Amennyiben egyik viszonteladónktól vásárolta a terméket, úgy a viszonteladó üzletébe;
    - Amennyiben webáruházunkban rendelte, úgy csomagküldéssel a 1095 Budapest, Soroksári út 160. címre vagy személyesen a József körúti üzletünkbe tudja eljuttatni a terméket.

    A postázási költség nem képezi a garancia tárgyát, így ez a vevőt terheli.
    A javított gépet a vásárló kérésére postázni tudjuk, ennek költsége GLS futárszolgálat igénybevételével 900,- Ft.

    Csomagküldés esetén mellékelni kell a hiba pontos leírását, valamint egy a vásárlás tényét – helyét, idejét- igazoló dokumentumot ( pl.: számla, blokk, garanciajegy, bankszámlakivonat)

    Fontos! A gépek folyamatos otthoni karbantartást is igényelnek! Ennek módjáról a gépekhez tartozó használati útmutatóból, illetve a http://www.mukorom.tv/eszkozok oldalról tájékozódhat.


     


Kapcsolódó Szakcikkek, publikációk

Portalanítás

A műkörmös szakma innovációjával egyidejűleg előtérbe került az egyre...

Részletek

Feltankoltál?

Az év végi hajrá küszöbén teljesen jogos a címben feltett kérdés. Az utolsó...

Részletek

A hagyomány folytatódik a legújabb trendekkel – Crystal Nails Körömtábor Fekete Zsuzsival

2018-07-02

Szeptemberben a Crystal Nails ismét megrendezi a szakma egyik legrangosabb...

Részletek